Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

KWIATEK CEZARY KWIATKOWSKI

ul. Puławska 103 

05-660 Warka

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

KWIATEK CEZARY KWIATKOWSKI

ul. Puławska 103 

05-660 Warka

………………………….., dn………………………………

           Miejscowość                              data

Imię i nazwisko konsumenta (-ów):

..........................................................................

Adres konsumenta (-ów)

..........................................................................

Reklamacja towaru


Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ………………………………… produkt:

  1. ………………………………………………………………………. (nazwa produktu)
    • Wada polega na ……………………………………………………….…………………….
  1. ………………………………………………………………………. (nazwa produktu)
    • Wada polega na ……………………………………………………….…………………….
  1. ………………………………………………………………………. (nazwa produktu)
    • Wada polega na ……………………………………………………….…………………….
  1. ………………………………………………………………………. (nazwa produktu)
    • Wada polega na ……………………………………………………….…………………….
  1. ………………………………………………………………………. (nazwa produktu)
    • Wada polega na ……………………………………………………….…………………….

Wada została stwierdzona w dniu ..................................................... .
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
  • nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ..................................... (słownie: ............................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *


Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz nabyłeś produkt w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź:
Oświadczam, że umowa sprzedaży NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
Oświadczam, że umowa sprzedaży MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.